Rabu, 6 Julai 2011

Gambar eksklusif perkahwinan Tomok dan Ayu

Well, aku takkan menukarkan blog ini menjadi blog hiburan macam Beautiful Nara or Oh Bulan tapi tak kisahlah sekali sekala, apa salahnya aku post benda-benda macam ni. So enjoy, dan aku selitkan juga info tentang filem lakonan Tomok yang bakal menjengah pawagam nanti.
















Tomok atau nama sebenarnya Shah Indrawan bakal muncul dengan sebuah filem bergenre sains fiksyen berjudul Mantera yang masih belum diberikan tarikh tayangannya. Antara pelakon lain yang membintangi filem ini ialah Faezah Elai, Yank Kassim dan pelakon daripada Ukraine, Kamaliya.



*Foto perkahwinan Tomok ehsan Yanti Irwani Haron.

**Poster filem Mantera daripada manteramovie.blogspot.com

2 ulasan:

Dr. Bentara berkata...

dah femes macam blogger tu jangan lupa kami blogger syok sendiri ;)

zulazahari berkata...

Hahaha....tak de la.....kebetulan sister in law aku jadi pengapit pengantin perempuan.....dia kirim gambar ni kat aku.....aku tgk boleh buat bahan ni so aku post la kat sini....lagi pun kan Tomok dah jadi rock star skrg....apa salahnya....tapi fokus aku sebenarnya tentang filem Mantera tu...aku akan cari info lagi ttg filem tu