Rabu, 30 Julai 2008

RECOVERING FROM FLU


Firstly, aku minta maaf kalau review aku untuk entri Percayalah dan Dendam Wolverine agak 'sucks' sebab aku menulis ketika aku tengah 'lalok' kerana flu. Yeah, begitulah kerja kita bila kita dipengaruhi oleh dadah, so janganlah ambil dadah dan benda-benda lain yang mengkhayalkan kerana ia boleh menjejaskan kredibiliti anda. Tapi mungkin juga review-review aku sebelum ini sememangnya sucks. Ah, what the hell, I'm just a blog writer, bukannya wartawan ataupun pengulas filem yang bekerja untuk media hiburan. I am writing because I wanted to write, dan untuk improve my writing, sebab hobi aku suka menulis. Tapi tak lah sehebat penulis-penulis lain seperti Fadz, Spiral ataupun Ajami Hashim. They are better than me, aku cuma menulis untuk kepuasan diriku sahaja.

Aku tak berkesempatan untuk menonton The Dark Knight, pertama kerana masalah kewangan dan kedua kerana kesihatan tidak mengizinkan. Insya Allah, aku akan mendapatkan VCD nya bila ia keluar di pasaran nanti (VCD je lah yang aku mampu, DVD hohoho......tapi DVD pun dah turun harga nampaknya, dah boleh dapat DVD dalam harga RM50 ke atas, kalau dulu dalam RM90 ke atas). Ini adalah ulasan terbaik tentang The Dark Knight yang diulas oleh Edd Vedder. Yeah, I like it. Kalaulah aku boleh menulis sebaik itu.

1 ulasan:

Ajami Hashim berkata...

Salaam bro..

i buh link as 'film critics' k ;-)