Rabu, 14 Mei 2008

SINOPSIS FILEM KARMA


Ini merupakan sinopsis untuk filem seram terbaru dari Indonesia berjudul Karma.

Keluarga Guan seharusnya keluarga yang bahagia. Tetapi, semua perempuan di keluarga itu meninggal secara misterius. Anak lelaki pertama dari Phillip, Martin, mendapat tekanan dari abangnya, Thiong Guan, hingga membuatnya sakit jiwa dan selalu mengurung diri. Ibu Martin meninggal setelah melahirkan Martin. Philip berkahwin lagi namun isteri keduanya juga meninggal setelah melahirkan anak pertamanya, Armand. Armand yang tidak percaya dengan tahayul memilih untuk bersekolah di Australia daripada mendapat tekanan dari abangnya, Thiong Guan.

Armand pulang dari Australia dengan membawa seorang wanita bernama Sandra, yang sedang hamil 6 bulan dan akan mengahwininya. Sandra yang telah diusir dari keluarganya karena hamil diluar nikah menaruh seluruh harapannya pada Armand.

Kedatangan Sandra disambut oleh lemparan gelas oleh bapa mertuanya. Beberapa peristiwa menakutkan juga dialami Sandra sejak malam pertama tinggal di rumah Guan. Menyedari akan nyawanya yang terancam, Sandra berusaha mencari cara untuk menghentikan Karma yang terjadi pada setiap perempuan di keluarga Guan.

Untuk menyaksikan trailer filem Karma sila klik
KARMA

Tiada ulasan: