Selasa, 16 Disember 2008

YANG MANA SATU?

Haiyaaa!!!! Selalu jadi ini macam. Bila filem yang bagus ditayangkan, mesti ada clash sampai aku pening kepala nak tonton yang mana satu, tambahan pula bila filem Melayu yang bagus ditayangkan, akan clash dengan filem Melayu juga.

Cicakman 2 - Planet Hitam dan Los dan Faun, kedua-duanya merupakan filem yang menepati citarasa aku, malangnya ditayangkan serentak membuatkan aku berada dalam dilemma. Akhirnya keputusan yang aku buat adalah........tunggu jelah keluar DVD nanti ataupun tunggu jelah main kat TV nanti.

Untuk ulasan yang tentang kedua-dua filem ini, klik pada link di bawah :

ULASAN CICAKMAN 2

ULASAN LOS DAN FAUN

3 ulasan:

Ajami Hashim berkata...

bro! dua-dua ada lebih/kurang..

cicakman2 = kalau nak layan cgi & ketawa kecil!

los & faun ~ kalau nak layan helikopter & ketawa besar!

wakakaka!

zulazahari berkata...

Agreed. Aku dengar dlm Cicakman2 ada abg Mamat dgn abg Aziz.....abg Afdlin jer x der....dlm Cicakman3 kot?

Geng Metal berkata...

wehuuu tak sempat lagi gua nak tgk ceta2 ni ... dok ingat nk tgk gak ceta Brainscan dgn bini gua, saja je layan ceta2 centuuu ... hehehhe